Бонусні картки

Бонусні карти - найближчі родичі дисконтних карт. Відмінність лише в принципі отримання вигоди: якщо знижкові картки надають послугу зниження вартості на певний відсоток від ціни прямо зараз, то бонусні дозволяють отримувати певну суму за придбаний товар для здійснення майбутніх покупок. Однак це лише окремий випадок стандартного рішення для реалізації бонусної програми компанії, адже роль бонусу може грати що завгодно, включаючи сам реалізований товар або якісь символічні бали.

Актуальність випуску бонусних карт

Виготовлення бонусних карт актуально не завжди. Для успішної реалізації цього ходу необхідна добре розвинена програма лояльності і відповідна рекламна кампанія, яка буде спонукати клієнтів відкривати бонусні рахунки. Якщо ж реклама програми лояльності надасть свою дію, результат не змусить себе чекати підвищенням відсотка постійних клієнтів (як мінімум). Бонусна карта, на відміну від звичайної дисконтної, дає більше стимулу для повернення клієнта в зону її дії, адже накопичені умовні одиниці можуть бути витрачені тільки в певній мережі. У той же час, в "плюсі" виявляється і сам покупець, адже він отримує можливість економії навіть у відсутність будь-яких акцій і знижок. За широтою охоплення бонусні карти можуть бути як простими (монобрендовими), так і з широким охопленням різних компаній, що працюють в одній зв'язці (коаліційні). Однак це, швидше, організаційні особливості, в той час як зовні бонусні картки мало чим відрізняються від більшості звичайних дисконтних карток: це, переважно, магнітні картки і, що зустрічається рідше - скретч (для разових бонусів) або смарт-карти.

Тут, на сайті infinity.ua, вам допоможуть реалізувати проекти будь-якої складності з випуску бонусних карт для різних організацій.


Повернутися до списку