Картки лояльності

Картки лояльності - або дисконтні картки - це пластикові картки для реалізації маркетингових кампаній фірми з розширенням кількості постійних клієнтів і залученням нових.

Де використовуються картки лояльності?

Це обов'язковий атрибут будь-якої програми лояльності. Знижки при повторному придбанні будь-якого товару чи послуги, в тому числі знижки за накопичувальною системою, періодичні подарунки і / або бонуси, які дозволяють "прив'язати" людину до того чи іншого комерційного об'єкту за рахунок вигідних пропозицій.

Крім розширення клієнтури, картки лояльності можуть виконувати статистичні функції. Вони не тільки збирають базову інформацію про кожного клієнта під час заповнення анкети при отриманні картки, але й дають можливість вести постійний контроль за його подальшої активністю, уподобаннями. На підставі отриманих даних можливе створення більш розширених персоналізованих рекламних компаній.

Випуск карток лояльності актуальний у разі проведення великих акцій, тому зовнішній вигляд такої "дисконтки" повинен бути досить стильним (для формування позитивного образу) і досить інформативним (щоб стимулювати клієнта раз за разом повертатися до придбання товарів або послуг з використанням даної картки).

Залежно від рівня компанії та надаваних послуг, картки лояльності можуть бути:

  • загальними - тобто без вказівки особистої інформації конкретного покупця (картка доступна будь знайомому або родичу власника);
  • персональними - з даними особи клієнта й, відповідно, одноосібним правом користування такою карткою.

До замовлення доступні пластикові картки лояльності різного рівня складності. Можливе створення індивідуального макету нашими силами, а також друк продукції за ескізами замовника.


Повернутися до списку